جنگ روانی

جـــنـــگ روانـــــی


 امروزه ما در عصری زندگی می‌کنیم که روش های اطلاع رسانی، بسیار گسترش یافته است. شبکه بی انتهای اینترنت، امکان انتقال سریع اطلاعات به مخاطبین را فراهم آورده‌است. این انحصاری نبودن، امکان جنگ رسانه ای را به طرق مختلف برای دولت‌ها، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی محدود کرده ‌است و دیگر به آنها اجازه نمی‌دهد که بنا به شرایط خود به تفسیر اطلاعات دست بزنند و یا اطلاعات تحریف شده را برای مردم بازگو کنند.
تبلیغات در دنیای امروز یعنی « کوشش کم و بیش سیستماتیک که هدف نهایی آن، شکل دادن به عقاید، نگرش و رفتار مشتریان در جهت خاص و مورد نظر دستگاه تبلیغاتی است.»

[button color=”custom” link=”http://www.tanourefekr.ir/wp-content/uploads/2017/11/1000132.pdf” textcolor=”#ffffff” texthcolor=”#3a3a38″ bgcolor=”#ff4c4c” bordercolor=”#ffffff” radius=”5″ icon=”brankic-icon-download3″]نمایش کامل[/button]

 

مطالب بیشتر:

دیدگاه بگذارید:

avatar