معرفی کتاب ” هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد “

گزیده ای از متن کتاب هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد


هدایت و آموزش پرسنل

برای بسیاری از روسا خیلی سخت است که اگر کاری را شخصا انجام داده اند دست از تعریف و خودستایی بردارند. ولی یک مدیر خوب از راهنمایی کردن دیگران، و مشاهده آن ها که بهتر از او کار می کنند، رضایت خاطر بیشتری کسب می کند.
بدترین حرفی که شما (به عنوان رئیس) می توانید بزنید این است که بگویید، «پنج ساعت طول می کشد که اینرا برای کارمندان خود توضیح دهم، در حالی که اگر خودم انجامش دهم ۵ دقیقه طول می کشد.»، و بعد آن را بهانه قرار دهید که خودتان انجام دهید.

 

[button color=”custom” link=”http://www.tanourefekr.ir/wp-content/uploads/2018/08/1001.pdf” textcolor=”#ffffff” texthcolor=”#3a3a38″ bgcolor=”#ff4c4c” bordercolor=”#ffffff” radius=”5″ icon=”brankic-icon-download3″]نمایش کامل[/button]

مطالب بیشتر:

دیدگاه بگذارید:

avatar